Godmorgon

Mitt körkort kom igår :-) men jag hann inte hämta det för det skulle hämtas innan kl 18 och jag kom hem 18.30. Men får ta det idag då kanske om jag hinner.
Idag ska jag in till stan och träffa Bingo, kanske ta lite bilder om det hinns med. Han är som sagt en väldigt upptagen man har jag sett. Men måste till Kista först och besöka Leonie på kicks så hon kan styla till mig lite. Hon är ju sååå duktig på att sminka.

Imorgon åker en kompis till mig till Miami, jag vill följa med *haha* den här tiden förra året var jag faktiskt där så det känns som det är bra tajming att åka nu igen..  Men jag får sitta och vänta hemma istället *haha* glöm inte min body lotion från VS....

Nu måste jag äta frukost så jag hinner till jobbet.
KRAM på er allesammans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0