God Morgon!

Snart är det 1 april, akta er så ingen lurar er. Jag tror aldrig jag har blivit riktigt lurad och vill inte bli heller. Så ni som läser detta försök ens inte med något spratt! För just den dagen kommer jag inte att gå på någonting alls.


Vilket skönt väder det var ute idag! Var riktigt mysigt att gå till jobbet faktiskt, solen sken och fåglarna kvittrade.


På torsdag är det Bingos fest och jag ska vara KATT haha hur ska det se ut. Men jag ska bara ha katt öron så det är väl lugnt tror jag. Helt svart klädd + katt öron, ser man ut som en katt då? Jag har ju rätt ögon i alla fall har jag hört, de e grön gula.

Jag kommer nog att köra den kvällen eftersom det är jobb dagen efter. Orkar inte dricka till kl:3 och sen gå upp och jobba, då kommer jag vara HELT slut.


Glöm inte att läsa DN på stan på torsdag! Undra va de har skrivit om mig haha...


Har precis ätit frukost, Havregrynsgröt med lingonsylt och en massa mjölk, alltid lika gott. Det har varit dåligt med träning de här veckorna efter Norberg. Men på måndag ska jag försöka komma igång igen. Då blir det träning 3 ggr i veckan hoppas jag, jag vill börja på sån här Afrikansk dans, det verkar skita skoj, men tror ej de har sånt i Sollentuna simhall ännu. Kanske kommer när allt är färdigt. Men på måndag blir det gymmet till att börja med.

Nu måste jag börja jobba, har en del att göra...

KRAM på er




Kommentarer
Postat av: Annelie

Turkland!

2009-03-31 @ 10:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0