En sak till

Vi skulle ju skriva provet 08,30 igår därav gick vi upp 05,25 igår för att hinna. det tar ju ca 1 tim o 15 min dit. Hur som helst så kom vi dit vid 08,15 ungefär och var super taggade inför provet. Kl 08,30 öppnar de dörrarna och tjohoo så skulle vi gå in, nej då är det någon fel på servern i hela Sverige. Såååå det skulle ta ett tag, vi trodde att de skulle lösa det på 30 min el nåt, så vi väntade ju så klart, efter en timme fick vi besked om att det skulle vara löst kl 12,30, aja tänkte vi och gick ut på stan och käka lunch och så. 12,15 var vi tillbaks till vägverket och var inte lika taggade, men fasingen så klart vi skulle klara det. Men vi kom inte in förrän 15,20 *suck* tror ni man var taggad då???? svaret är NEJ, men jag hade bestämt mig för att klara provet så det var bara att sätta igång. Våran bilskolelärare meddelade oss att vi var tvugna att åka ifrån Falun senast kl 16 för hon skulle ha handledarkurs kl 17,30 på skolan. Då blev man ju ännu mer stressad. Men VI klara oss så det känns SUPER.... 

Kommentarer
Postat av: Cissi

Lycka till imorrn!!!Kör försiktigt ;) och hör av dig efter nyfiken Kram

2009-03-17 @ 12:01:15
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Alessandra

Grattis tjejen!

2009-03-17 @ 21:13:00
URL: http://alessandra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0