Dalarna

Nu är jag i Dalarna och det var inte så mycket snö som jag hade hoppas på. Likadant som hemma *haha* Jag Sofie och Lina bor i en liten mini etta här. *mysigt* så ikväll blir det pasta med köttfärsås till middag. Efter det blir det snacks och greys anatomy (i like alot) *haha*

Ja till alla ni som inte vet vad jag görs så kan jag lika gärna berätta nu. Jag är på intensiv kurs och ska försöka ta  mitt körkort, el försöka. JAG SKA TA DET *haha*
Idag har jag kört 50 min lektion precis när vi kom och nu har jag gjort 2 teoritester. Enligt bilskolan ska man ha 63 rätt av 70 för att bli godkänd, men då snackar vi stora marginaler. Enligt VV ska man ju ha 52 av 70 när man gör teoriprovet på riktigt sen. Idag har jag 2 st och första fick jag 54 av 70 och andra fick jag 57 av 70, så jag är inte godkänd ännu enligt bilskolan *suck* men det ska jag nog fixa om jag nu får sitta hela nätterna...

Så nu kan ni följa mina 2 vecko här i dalarna genom att läsa min blogg, är inte 100% på att jag hinner skriva varje dag men ska verkligen försöka.

Nu ska jag röra på mig så vi hinner äta mat o sen duscha o mysa lite.

KRAM

Kommentarer
Postat av: Annelie

Lycka till..

2009-03-04 @ 23:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0