Alltid skönt när det är fredag

Igår var jag ute på middag med några ladies från jobbet, vi hamnade på restaurang Underbar på Drottninggatan, där serverade de libanesisk mat. Inte något man äter till vardags sådär, vissa grejer var kanon gott och annat var mindre gott. Jag är inte den som är kinkig med mat men vissa grejer smaka jag ens inte *haha* men det var ett väldigt mysigt ställe, så det gjorde du bra Tina som bokade in oss där. Kommer garanterat att gå tillbaks.


Idag är det FINAL i Lets dance, vem tror ni vinner?


Jag tror att Laila vinner eftersom hon kan ju det här med dans, men Magnus har lärt sig så mycket så de är svårt det där. Svaret får vi ikväll i alla fall, och jag kommer att sitta klistrad framför Tv:n....


Mina skor har kommit så de måste jag hämta ut hos posten i Centrum. Ska försöka hinna det på lunchen idag. Undra om man ska hoppa omkring i dem i helgen kanske? Hmm ett par nya höga 13 cm klackar *haha* kommer att göra ont...

Jag har bokat tid för spraysolning idag kl:17,30 men har glömt att skrubba mig som verkar vara ett måste, ska ringa och kolla om de har öppet imorgon bitti, då kanske jag kan gå dit då istället så hinner jag skrubba min lilla body ikväll.

I morgon hoppas jag på en galen utgång Mikaela och den står du för, inte pengar mässigt asså men du är "värdinnan" haha...  Så hoppas du har planerat bra *haha*

Min kära mor ska iväg på kryssning så du kanske får ta och inhandla en liten parfym och en massa godis *mums*.


Nu ska jag äta frukost, min mage kurar som aldrig förr

KRAM


Kommentarer
Postat av: Eva Beauchamp

Jasså de tycker du..:-)

2009-03-27 @ 08:31:23
Postat av: ANONYM!

Det är väl ganska självklart att det är Magnus som vinner? Med tanke på att större skaran av folket som tittar (och framförallt röstar) är medelålders kvinnor som lärt känna Magnus under dessa veckor och tycker att han är väldigt gosig (enligt en annan medelålders kvinna jag känner...).



Laila är duktig men... Hon försöker att vara sexig för mycket. När hon inte alls är sexig. Blir bara pannkaka!

2009-03-27 @ 14:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0