3/3

Sista dagen på jobbet innan man åker iväg i 2 veckor. Vissa av er vet nog vart jag ska, men till er som inte vet får inte veta heller *haha*, ni får veta sen..


Som sagt sista dagen på jobbet och det ligger stora högar på mitt skrivbord som måste fixas *suck* hoppas jag inte behöver jobba över.
Saker och ting börjar gå min väg nu faktiskt, jag mår bättre idag än vad jag gjorde igår och det ärt alltid ett plus för igår höll jag på att bryta ihop.


Idag ska jag äta kyckling kebab *mums* det är inte dåligt det, hade tänkt och försöka äta nyttigt nu i 2 veckor får se hur det går. Har redan packat ner chips och popcorn, bra jobbat va? *haha*


Nu ska jag ut med Stella på en kort lunchpromenad, fick med mig Ina & Anette ut i naturen. Roligare att gå med någon.


KRAM

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till!!! Håller tummar och tår, det vet du ;) Kraaaaaaaam

2009-03-03 @ 13:35:29
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0