20/3

Så skönt med fredag, känns inte som man har varit ledig på väldigt länge, i helgen ska jag bara slappa.

Jag har ju haft "semester" fast jag har pluggat under hela min semester så jag ser inte det som ledigt *haha*

Idag efter jobbet kommer mamma och hämtar mig hoppas jag *haha* gör du det? Så vi åker hem till dig så jag kan gå ut med Stella + vila lite innan kvällen. Jag ska på middag hos Elin o Alex som jag sa igår men på fredagar är jag alltid en trötter så då är det skönt att få blunda lite innan man ger sig iväg.


I helgen MÅSTE jag städa hemma, ser ut som ett bombnedslag. Jag hatar när det inte är ordning och reda. Så det är bara börja på lördag morgon! Tråkigt är det, men det är himla trevligt när det är klart sen. Ska ta kort på lyan då och sätta in här så får ni se hur jag bor.


Jag vill gå och se på den nya filmen (En shopaholics bekännelser). Det är väl alla tjejer i ett nötskal? *haha* jag känner igen mig själv i alla fall. Någon som vill gå? Jag tänkte kolla om det finns biljetter i början av veckan.


Just nu sitter min hund bredvid mig och bara glor, hon vill ha godis *haha* men hon tror att hon kan få det när hon vill, ibland gör hon någon konst och tycker hon är jätte bra, även om jag inte har sagt något. Hon e söt hon. Så en liten godis ska hon nog få ändå.



Här är en bild på våran avgångsplats när vi skulle till Norberg, ser så mysigt ut med de här små tåg husen


Hahaha det här var helt sjukt, de hade en outlet butik i Norberg som det var 70% på, hittade ett par skor som var GIGANTISKA. Det vara "bara" storlek 48, jag trodde det var minst 57 el nåt *haha*

Skon som står framför är en 38:a



Jobbet väntar, ha en underbar fredag

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0