19/3

Heeeej alla..

Nu är jag tillbaks på jobbet och har en hel del att göra. Blev en promenad hit imorse, man har ju ingen bil direkt *haha* även om jag skulle ha det så är det onödigt att ta bilen till jobbet då det tar 20 min att gå. Stella måste ju få sin morgon promenad ändå!

Idag jobbar jag hela dagen, el jag ska iväg på ett litet läkarbesök vid 13 tiden. Men annars kör jag på som vanligt.


Köpte ju 2 nya skor i Falun, det blev min belöning för jag har tagit körkort *haha*, man ska alltid belöna sig själv tycker jag..



På fredag är jag bjuden på middag hos Elin o Alex, ska bli så mysigt, har inte träffat de på ett tag nu så ska bli hur kul som helst. Ska pussa på Samuel hela kvällen (deras lille son).. Men innan ska jag köra mamma o hennes kompisar till Viby, utnyttja mig bara GÖR DET *haha* nej jag tycker bara det ska bli kul att köra runt alla nu. Ni har ju kört runt mig en hel del så ni har en massa körningar att ta ut hos mig! Så det är bara att ringa..


Nu måste jag börja jobba lite så jag hinner med allt som ska göras.

Ha en underbar dag i solen.


KRAM



Kommentarer
Postat av: Anonym

sötnos

2009-03-19 @ 11:26:32
Postat av: Eva Beauchamp

FINA SKOR...:-)

2009-03-19 @ 11:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0