Varmt varmt.....

Kan det inte vara lite svalare på nätterna när jag ska sova. Inatt låg jag & vred & vände till säkert klockan 2 på natten, likaså Stella. Det är så varmt för henne.

Jag badar med henne dagligen men det hjälper ju bara för stunden, tycker så synd om henne.

Igår städade jag & tvättade lite hemma, jag vart så varm så jag tog Stella & åkte ner till Edsviken för att bada! När vi kom ner så såg jag en annan hund som bada, PERFEKT då kan Stella bada där med. Hunden som redan var där var en rottis hane på 60 kilo, herregud vilken bjässe och sååå snäll. Så Stella & Winston bada i en timme eller 2, så mysigt att se.



Igår kväll hamnade jag hos Sofie på hennes uteplats, drack lite kaffe och satt mest och snacka skit som vi säger haha! Men det var riktigt mysigt faktiskt. Kan vi inte göra så varje dag? Haha!



Imorse när jag kom till jobbet så såg jag fram emot att kliva in i AC:n, NEJ men då funkar inte skiten, det var kokhett här inne. Luften är verkligen tung då. Men nu är den igång igen som tur är, annars skulle jag nog strejka & gå hem!



Ha en bra solig varm dag,



PS. jag väntar fortfarande på min mob, när den kommer så kommer det komma en massa nya bilder....



KRAM




Jag och Stella vill åka båt, någon som har en som vi får åka med på?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0