Torsdag och fortfarande regn!!!

Igår vid 22 tiden fick jag ett sms av Helen där hon sa: Nu är jag framme i Antalya, vi ska snart hoppa på bussen till Alanya, det är varmt och skönt...

Fan jag tror jag börjar grina haha!!! Jag vill också utomlands nu nu nu nu..

Blir verkligen inte bättre när jag vaknar och tittar ut. 12 grader och en jävla massa moln.



Tycker synd om studenterna som går ut idag, eller jag tror att Rudbeck gymnasium här i Sollentuna går ut idag. Hur som helst, hur kul är det att klä sig i klänningar och kjolar när sommaren ens inte är här?



Jag har hört rykten om att det ska vara 24 grader och sol på midsommar, SNÄLLA GUD LÅT DET SKE. Haha

Det vore perfekt, så behöver jag inte duka långbord både inne och ute.



Kan folk vara så upptagna att det inte ringer på ex antal dagar? Eller är det bara en dålig bortförklaring?! Vissa folk är så, är väl bara att lära sig att leva med det? HMMMM



Frukost nu!



KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0