Ny vecka, ny måndag!

Då var jag tillbaks på jobbet efter långledigheten! Jag var ju ledig torsdag jag för att åka till frisören och hinna med allt inför midsommar!!



Ni läste i tidigare inlägg att jag letade efter en person, han är ni hittad! Skönt och han mår fint fint..

Den här veckan ser det ut som att det blir sommarväder i alla fall, vore ju hur skänt som helst även om jag sitter på jobbet & trycker. Men jag slutar ju kl 16, så lite sol hinner jag med att få.

Igår var jag Lina & Björne inne i stan och åt lunch, vi hamna på ett litet fik i kungsträdgården där vi satt och bara mös. Drack lite rosé vin & åt en god macka. Det var varmt som attan och solen bara stekte på mig. Helt underbart!.. Sen när vi kom hem till Sollentuna så spö regna det, HAHA Sveriges väder är roligt vill jag lova.

På kvällen åkte jag & Björne hem till Elin & Alex. Där bjöds det på grillad mat och en super god efterrätt as usual.. Fikan tog vi ute på balkongen i solen. När vi sitter där ute i t-shirt vid 21 tiden så känns det verkligen som sommar.

Lite senare på kvällen så gick vi ut på en liten promenad med hundarna. Stella fick tok flippet som vanligt och var allmänt störd haha, hon skulle ha sitt eget koppel och springa runt i det höga gräset hela tiden. Till slut så hittade jag en katt, så jag släppte henne på den så hon fick springa av sig lite.... Katten hoppade upp i ett träd där han kände sig trygg, tur det. Stella skulle säkerligen få stryk av den om hon hade hunnit ifatt den!!

När jag kom hem vid 22 tiden så slockna jag. Skönt det eftersom det brukar inte vara så på söndagar, då brukar jag bara ligga och vrida & vända på mig..

Idag ska jag till tandhygienisten, det är några som säger att det gör riktigt ont, hmm är det verkligen så? Jag som inte är det största fanet av tandläkare.  



Jag sitter fortfarande och kollar på resor som en tok, jag vill fortfarande iväg så snabbt som möjligt, men det verkar helt omöjligt, så jag får vänta & se vad som händer senare i sommar. Hoppas på en resa i aug. Vill bara boka något så jag har något att se fram emot.

Jag har i och för sig Gotland som jag åker till snart, 3 veckor kvar.. Ska bli helt underbart!

Back to work..



KRAM


Sometimes love comes around, and when it does it knocks you down..












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0