Någon som vill köpa….

Hannas bil? En Audi A3 -03

Punga upp lite pengar så är den din haha.



Nu har Ina på jobbet fått JA till att ta hit en hund, vi har en hel del hundar här redan, men en till kan väl inte skada, det är ändå en liten flicka på 4 år. Ras: Bichon Havanais

Får vi se hur allt funkar med alla andra hundar, men ska nog inte vara något problem hoppas jag.



Igår fick jag ett par skor av Naemi som var så söta så, gud jag har varit väldigt dålig på att sätta in bilder, men det kommer. Ikväll ska jag visa lite bilder från helgen och så!!



Jag vill inte vara här längre, jag vill åka utomlands och det är NU, det ska vara skit väder hela veckan ut. Kommer säkert att vara pissigt nästa vecka med. SUCK...



Jobba lite till, hörs sen



KRAM


Kommentarer
Postat av: isis

Vi vill se bilder ;)

2009-06-09 @ 11:36:15
URL: http://learntolike.blogg.se/
Postat av: Ina

Ehum, 3 år om jag får be ;-)

2009-06-10 @ 21:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0