Lördag

Nu är midsommar festen över, allt gick jätte bra och festen var super trevlig. Maten räckte, spriten räckte haha ja allt räckte helt enkelt.
Vi spelade kubb och självklart så vann vårat lag, jag pish Tiam & Navid.

Förlåt om jag har varit dålig på att skriva, men jag har haft fullt upp med att fixa inför midsommar.

Just nu sitter jag hos mor & väntar på att få mat, det är lasange som serveras. Gotttttt..

Vad gör jag en dag som denna? Sitter inne och kolla på film? jo det funkar väl, men jag blir rastlös efter 1 film eller nåt.

Sen har jag en annan sak jag vill lista ut, det var en som inte dök upp igår på midsommar + att hans mob e avstängd & har varit det sen i torsdags kväll. Han päron har inte sett han sen i torsdags kväll det heller. Hmm så kan du vara snäll och komma fram nu.

Ha en fortsatt trevlig helg nu allesammans

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0