Jag tror...

Att jag seriöst kommer att börja gråta på detta väder... Det är inte OK. Vi går och väntar på att den svenska sommaren ska komma, men jag tror den redan har varit, kanske blir någon fin vecka i Juli och augusti kanske. SUCK...

Men sen då, sen är det höst och sen är det vinter igen.


Hoppas verkligen att det är fint väder v.29 när det bär av mot Gotland. Om jag inte får sol på min semester så drar jag garanterat utomlands, tänker inte sitta hemma hela semestern i soffan och kolla på TV...

Jag önskar också att det blir sol på midsommar så att vi alla kan sitta ute.........



Idag är det Sverige - Malta, hoppas verkligen att de tar dem nu. Annars är det lite pinsamt faktiskt. Sofie och hennes far åkte till GBG idag för att kolla på matchen. Kul om det förlorar så måste de sitta och sura hela resan hem sen haha.



Idag fyller VD:n år, så klockan 15 är det tårta! Mums.....
Jag var och handlade på Balders, det är ju sviiiindyrt där. Vi har ett konto där som snart kommer att sägas upp, vi ska hädanefter köpa tårta på Malmvägen, mycket bättre priser. Haha undra varför..

KRAM


Kommentarer
Postat av: Elin

Inte prata så! Sommaren har ju bara börjat..toppenvädret kommer snart, på lördag närmare bestämt..för då är det partaj och då ska vi spela kubb o ha skoj! haha!

2009-06-10 @ 21:57:18
URL: http://samuelsmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0