Idag är en dålig dag..

Jag är inge glad, allt känns så ruttet för tillfället. Inget går min väg, jag vill bara springa iväg från allt, men jag kommer att komma hem till samma skit sen igen så what´s the different?


Igår kväll var jag arg, ledsen, sur ja allt du kan vara på en och samma gång. Jag sov dåligt och imorse så börjar idioter att borra och klippa gräs säkert redan vid 7 tiden ute på gården..


Lägenheten blir inte såld och jag börjar bli irriterad på hela situationen. Om jag inte får något bud nästa vecka så kommer jag att bo kvar, jag har inte bråttom därifrån men klart jag vill komma undan billigare i månaden!


Så kul har jag det idag. En sak som är skoj är ju att det är helg snart, det är alltid trevligt.



Igår efter jobbet åkte jag och Björne till bögsgård (haha, love that name) där tog vi en promenad med hundarna i solen, det var så skönt så. Efter promenaden bestämde vi oss för att åka och bada med hundarna. Nemo var ute och simma i säkert 30 min, Stella stod vi kanten och väntade på att jag skulle slänga pinnar haha!

Efter badet sprang de omkring på ängen och slängde sig i gräset och bara mös. Sen åkte vi till Mcdonken och beställde bigmac&Co med +meny, hehe har ni sett de söta glasen man får till nu? Jag ska dit varje vecka så jag får ett sådant. Jag har samlat in ett grönt nu i alla fall.



Trevlig helg




Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Var rädd om dig! Kram :)

2009-06-13 @ 09:45:15
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0