God förmiddag..

Nu har jag bokat in mig på en hundkurs som börjar 20 augusti.

En så kallad problemhundskurs.

Stella är ingen problemhund om jag säger så, men jag skulle behöva liiiiite hjälp när det gäller hennes utbrott mot andra hundar som jag möter när vi är ute och promenerar. Men hon gör det inte varje gång, det är det som stör mig. Ibland går hon bara förbi och ibland får hon ett galet utbrott så hon gör utfall efter utfall SUCK, då vill jag bara vrida nacken av henne haha nej så illa är det inte, men jag blir frustrerad eftersom hon inte beter sig så varje gång.

Hur som helst, så är kursen bokad, så det ska bli kul.

Såg en annan "kurs" jag också skulle vilja gå på, men det var lite dyrt. Någon frivillig sponsor kanske?

Det var ett hundläger i skärgården. Då är det hundkurser, aktiviteter, boende, frulle, lunch, middag som ingår, eller allt vi kommer att göra ingår i priset. Priset är 2500 kr och det är mellan 14-16 juni. Men det får jag ta nästa sommar tror jag!



När ska det här vädret slå om igen? Det är ok att det regnar när jag sitter på jobbet, men mellan 12-13 vill jag ha sol (lunchtid) och efter kl:17 så passar det med sol det med Haha.



Jag har tjatat länge på Catalina att vi ska åka någonstans utomlands, en sista minuten eller något. Men hon har sagt att hon ej kan eftersom hon har precis har varit i Thai så det är ju helt förstårligt, men igår ringer hon och säger att vi tar en sista minuten, vi åker nu på fredag. Haha vänta lite nu, det kan jag inte göra sa jag! Jag måste vänta tills skattepengarna + juni lönen kommer. Sen kan det nog bära iväg någonstans. Jag vill verkligen åka, har inte rest någonting det här året.

Förra året den här tiden hade jag hunnit med Miami, London + Turkiet. Men nu sitter jag här i Sverige och har inte kommit någonstans.



Nu är hela Gotland resan betalad, så behöver inte tänka mer på det. Nu vill jag bara dit och ha det bra, hoppas verkligen att det kommer vara sol hela veckan lång.




Igår var Hanna och Cici över på middag, sen tog jag och Hanna en promenad med Stella, Cici jobbade igår så hon var bara över en snabbis. Efter promenaden så tog vi varsin soffa och la oss ner för att kolla på desperate housewives. Vid 22 så följde jag Hanna hem så att Stella fick sista kissen innan läggdags. Jag somnade direkt när jag kom hem.....

Alanya




Miami




Gotland




KRAM


Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag vill också åka!!! Helst igår haha Ska fixa pass till Linn idag...får se hur lång tid det tar...

2009-06-03 @ 12:23:11
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Hanna

Så töt på alla bilder!

2009-06-03 @ 16:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0