Efter jobbet

Så åkte jag och hämtade Sofie, vi tog en sväng till Tegelhagen så at hundarna fick bada ännu en gång. Passa på när solen lyser. Sen gick vi en promenad i skogen. När vi nästan är framme vid bilen så såg vi poliser inne i skogen + att det hade spärrat av en större del av den, nyfikna som vi är så måste vi självklart fråga vad det är som har hänt. Så vi gick fram och polisen såg oss komma, men bad oss vänta eftersom det hade sina spårhundar lösa i skogen. När vi väl kom fram så sa de att en kvinna hade blivit illa behandlad av en man, vad han menar EXAKT med det vet jag ej. Han frågade oss om vi hade sett en Syd Amerikan, först kollade jag och Sofie på varann och tänkte, hur fan ser man ut då? haha men kom på det efter ett tag... Ja lite blåst är jag haha...
Så vi var rätt så nervösa när vi skulle gå den sista biten tillbaks, hörde en massa prassel i buskarna, lät udda från diken, ja man brusar upp sig för det mesta faktiskt.
Hoppas polisen hittar fanskapet i alla fall.

Efter vår händelserika (vet ej hur man stavar) promenad så åkte vi och köpte en sallad var för att senare åka hem och sitta på Sofies uteplats.
Efter maten så åkte vi hem till Sofies föräldrar på en kopp kaffe, hennes mamma är så söt. Hon är lite rädd eller hon har stor respekt för Stella, hon är så stor tycker hon. Det förstår jag verkligen eftersom hon för det mesta bara umgås med lille Joppe (jack russel).. Men hon kommer att vänja sig snart vid henne.

Nu är jag hemma och är jätte seg, ska nog göra natt snart.... Ska försöka hålla mig vaken för att kolla på project runway, får se om jag orkar. Nej nu blir det en dusch...

Kram

Vad tycker ni om denna hårfärg? (har inte den nu)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Väldigt rött ;)

2009-06-02 @ 10:48:10
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0