2 veckor kvar till semester!

Nu är det inte långt kvar tills jag åker till Gotland. Ska bli så skönt att få komma bort lite, men undra hur det blir det här året. Det första problemet är att Båstad har tagit v.29 till deras tennisvecka, det var väl sjukt onödigt? Ni har haft v.28 hela tiden, fortsätt med det!!!

Sen så är det något som är skumt med grabbarna, kan inte lägga handen på det än. Men något är fel där. Ska försöka klura ut vad det är.


Den här helgen har varit helt underbar, solen var och är fortfarande framme och den är så varm nu. Känns som jag är utomlands faktiskt.


Igår tog jag mitt första dopp, eller jag blev i puttad av en 2 åring, haha!! Lilla Tilda tyckte att jag skulle bada.

Var inte så kallt som jag trodde, men tycker inte att vattnet är allt för fräscht i Rösjön. Men jag behövde ett dopp, var mycket svalkande.


Jag har en massa pärmar som ska slängas idag på jobbet, men vet ej om jag orkar, undra om jag ska ta hit någon så de får göra det? Hmm eller ska jag vara duktig och fixa det själv?



Måste hur som helst sätta igång nu med vad jag nu ska göra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0