Skönt med fredag!

Igår innan middagen så åkte jag & Björne till bögsgård (som vanligt) för att gå en promenad med hundarna. Eftersom vi brukar gå där rätt så ofta så är det kanske lite roligare att variera promenad vägarna, så det gjorde vi.. MEN vi gick vilse haha! Hur smart är det? Efter 30 min ute i skogen så hitta vi en joggare hehe så han berättade förs oss hur vi skulle ta oss tillbaks. Tackar.............

Lunch nu mellan 12-13, sen är det bara 3 timmar kvar tills jag får gå hem och ha helg, vilken LYCKA.. Haha att man kan bli så glad över så lite.
Hem hem hem....



Köpte en jeans klänning när jag var med Hanna i täby förra veckan, var så klart REA!



Nej nu ska jag ta och äta lite mat, pyttipanna med ägg & rödbetor.... Sen blir det en kaffe och cigg innan jag börjar jobba igen!!!

Kram på er

Ps.. Nemo var på besök på jobbet igår...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0