Kommer inte in...

på bloggen via jobbet, as störande. Den är spärrad där, elakt av bossen tycker jag.... Men de är anledningen till att jag inte skrev något igår.
Nu har jag lunch så jag passade på att åka hem och få i mig lite mat + skriva ett inlägg!!  Fick i mig lite makaroner & köttbullar så nu är jag mätt i magen! Min hund är ju en expert på att diska eller vad säger ni? haha



När jag väl pratar om damen så tycker jag att hon har vuxit upp så snabbt, nu menar jag psyket. Hon har varit rätt så krånglig när det gäller gå i koppel, gå lös, aggro mot andra hundar. Men nu har jag henne lös i princip hela tiden, vi möter hundar men hon gör inget utfall över huvudtaget. Igår i hundgården så flög en hund på henne och börja bita henne i kinderna & i öronen, anledningen till detta är för att båda ville ha samma pinne!! Stella morrade lite men gick därifrån, riktigt stolt över mitt lilla barn!!!!

Igår kollade jag på filmen Marley and me, har ni sett den? Jag garvade som aldrig förr... Att se alla hyss som hunden gjorde påminde ju än själv om alla hyss ens egna hund har gjort, var riktigt rolig att se... Innan de vart jag bjuden på middag, blev serverad Lax med ris & jätte god sallad.. MUMS.

Hittade lite gamla bilder som jag tog hösten 2008, visst blir man glad när man ser de? Jag blir i alla fall..haha.
Bilderna är INTE retuscherade






Bilden nedan är retuscherad!


Nu ska jag ut med Stella, sen tillbaks på jobbet och fixa allt som ska göras för dagen, jag har sparat en massa jobb så tiden springer iväg.....
 
ps. det är helt ok att jobba när det är sådant här väder ute. går ju inte miste om något direkt....

KRAM på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0