Kan inte sova...

... om nätterna, jag blir galen! Vid 18 tiden på eftermiddagarna är jag HELT slut, men kan inte gå och sova då, så jag håller mig vaken till 22 och sen går jag och sover, men somnar säkert inte förrän 02,00 på natten. Jag ligger & vrider & vänder på mig.. Så jag är så trött på dagarna. Just nu sitter jag & funderar på om jag ska åka hem på lunchen och sova en timme. Men då kommer jag väl förmodligen inte vakna när det är dags!



Nu är resan till Alanya betald. Jag & Helen åker 15-29 aug, bror, Fredrik & Mickis kommer förmodligen att komma 19-26 aug, det vore super skoj. För då har vi en vecka fest & utflykter tillsammans.



Nej nu går jag ut med Stella & sen åker jag hem & slappar i soffan!!



God natt!


Kommentarer
Postat av: Eva Beauchamp

hallåååå, det är ju det här vi vill ha, bara gilla läget...snart e de julafton..:-)

2009-07-01 @ 11:47:06
Postat av: Sofie

Haha nej men Eva sluta nu =P Julafton va väl att ta i!



Gumman vi får gå milslånga promenader me hundarna så vi bara tvärsomnar när vi kommer hem på kvällarna =P

2009-07-01 @ 12:37:51
URL: http://sojfis.blogg.se/
Postat av: Cissi

Inte bara du som har det problemet nu puhhh

Härligt med resan :D



Kram

2009-07-01 @ 13:53:52
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Christian

Köp en fläkt...hur svårt kan de va?

2009-07-01 @ 14:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0