I detta väder vill man inte ha hund!

I morse när jag vaknade och kollade ut så var det inte en vacker syn. Regnet bara forsa fram över innegården och jag tänkte ju endast på min morgon promenad med Stella, den kommer att bli blöt. Jag hade ens inget paraply, så det var bara att ta bilen upp till mamma och hämta ett paraply innan jag gick med Stella.

Stella är inte heller ett sådant stort fan av detta väder och hon undviker väldigt gärna vattenpölar och sådant som gör henne smutsig, en fin liten dam jag har haha..




Igår var jag och Sofie och sola, känner mig lite bränd idag faktiskt, men när det brända har gått bort så blir jag brun (hoppas det i alla fall)

Efter promenaden så var vi hos Sofie ett tag och kolla på TV och åt snacks.. FYY mig, jag som ens inte tycker om haha! Men om det står serverat framför mig så kan jag ju inte hålla mig.

Vi skulle kolla på So you think you can dance, men jag vart för trött och vandrade hemåt. Skönt att komma i säng i tid för en gångs skull!

Kollade lite på Sex education i sängen, haha det programmet är ju knäppt, har ni kollat på det?




Idag fyller Jeanette (ekonominchefen) år, GRATTIS till dig.. Vi ska iväg till Edsbacka bistron och äta lunch idag, ska bli väldigt trevligt. Jag har beställt en Ceasar sallad, har hört rykten om att den är väldigt god. Så då provar vi en sådan!




Ha en fortsatt trevlig regnig dag!!





KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0