Guuud så dålig jag e

.. Jag har inte skrivit någonting alls på bloggen. Fy mig, men vet ni.. Jag har fått tillbaks min mob! Så jag ska börja med att sätta in lite bilder.

I ons var jag hos Sofie och åt middag, alltid lika trevligt att vara där!





Och självklart så var våra knäppa hundar med oss!

Joppeee



Stelllllaaaaa



När vi satt på uteplatsen så kom det en liten valp, guuud så söt den var, en Alaskan Malmalute eller hur det nu stavas eller heter. Valpen heter i allafall Nokkie och den bor i området, ska bli kul att se när den växer upp, de hundarna blir väl bjässar!!



Nokkie tyckte ju Stella & Joppe var hur roliga som helst. De lekte en hel del ute på gräsmattan och det e mysigt att se!

KRAM på er

Kommentarer
Postat av: Robert

Vilken söt valp!

2009-07-08 @ 13:24:03
URL: http://www.robertbjork.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0