Premiär

Igår var jag och kolla på de underbara små valparna. Det var en som jag fastna för såklart, gör man väl alltid när man ser de små liven. Den lilla tösen var ju mobbad av alla andra valpar, och det var ju inte okej tyckte jag så jag hade henne i famnen mestadels av min vistelse där. Hon kom ut sist av alla och var ju självklart minst av alla då. Tror det var därför de mobba ut henne. Så fort jag satte ner henne så bara attackera de henne. Så då åkte ju hon självklart upp i famnen igen.


Medan lille tiken satt tryggt i min famn så bet de andra små liven i mina fötter, strumpor, byxor ja allt de fick tag i =) man har ju glömt bort dem sylvassa tänderna!
Tack för titten på valparna Marcelo. Jag kommer tillbaks när som helst *haha* och snor den lilla tiken igen


7 min kvar och sen är det frukost här på jobbet *mums*.
Fick ett sms igår kväll om att Markus och Tove har fått en liten flicka, äntligen. De har nog varit några svängar på BB nu! Grattis till lilla Signe
Idag kommer Elin på besök, Elin har varit mamma ledig sen Samuel kom till världen! Så idag kommer de till jobbet och ska visa upp han. Jag har ju redan sett snyggingen, men man kan ju inte få för mycket mys av en liten bebbe!!
´
Ikväll är det premiär av Grey´s Anatomy, som jag har längtat och just ikväll missar jag det. Ibland planerar jag konstigt. Men jag får ta och kolla på reprisen när den nu är..
Frukost nu, skriver mer sen.

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0