Mycket att göra!

Har haft fullt upp hela hela dagen och det är ju kul för tiden rullar på. Men det jobbiga är att jag har inte hunnit med allt som skall göras, men det är ju i alla fall 1 tim och 45 min kvar så kanske hinner det snart!

Satt och pratade med min fasters man på FB, ni som känner mig vet nog vem Dan-Åke är oxå. Skojaren i släkten, han har i alla fall precis fixat facebook och tycker det är tråkigt men han är ändå inne och kollar runt en hel del :-) så lite skoj är det nog trots allt. Han skulle supa och kakla tvättstuga i helgen!! *haha*

Idag kommer Helen över på besök www.axelssonjunior.blogg.se första gången hon ska se min lgh och jag har ens inte städat, sorry Helen men har inte hunnit. Pishi (Cecilia) kommer nog också *hoppas* saknar ju henne ju!! Men idag blir det ingen hemma lagad mat, vi får gå förbi pizzerian och köpa sallad eller vad man nu vill ha. Lagade spagetti och köttfärssås till bror igår och han tyckte om det (alltid bra), jag gjorde så mycket mat så det blev 2 matlådor, så då fick ju självklart mamma en eftersom hon alltid försörjer mig med matlådor! Av henne fick jag 5 poäng av 5 så alla ni som säger att jag inte kan laga mat FYY SKÄMS PÅ ER.

igår var min bror ute med Stella på en långpromenad och hon var nog väldigt trött efter den promenaden. Här är min sötnos helt utslagen i soffan


Puss och kram på er.
back to work!!!




 


Kommentarer
Postat av: Helen

Har faktiskt varit hos dig en gång tidigare=) När vi shoppade och du hade tvätt stugan senare.. ? Remember? pusss

2009-02-20 @ 10:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0