Fredag 27/2

Alltid trevligt när man vaknar och det är fredag, då vet man att man snart är ledig i 2 dagar. Vilket lyx *NOT* kan man inte få vara ledig lite längre? Det vore trevligt faktiskt.

Jag känner mig ff seg men jag behövde verkligen komma iväg till jobbet, jag har en hel del att göra idag. Det är ju sista dagen man jobbar i den här månaden så jag behöver fixa nya grejer för mars.


Jag vill åka till hemtex i Barkarby idag på lunchen, dem har tydligen utförsäljning på hela sortimentet, då kanske man kan fynda lite *hoppas* undra vem jag ska tvinga med mig. Jag vet en som alltid är shopping sugen här på jobbet.

Jag tänker så här, eftersom jag inte åker till GBG och slösar pengar så kan jag slösa en liten slant på att handla en handduk el 2.


Sen så har jag funderat på att lägga nytt golv i badrummet, det har jag funderat på länge men det är så dyrt. Mitt badrum har vita väggar med svart rand och ett grått golv. Jag verkligen hatar det där gråa golvet, vill ha svart golv. Sen så vill jag ha en duschvägg istället för badkar. Jag har bott i lgh i 2 år och har badat max 5 ggr. De enda som badar hemma hos mig är Vanessa o Cici *haha* de har inget badkar hemma hos sig. Men om jag vill bada någon gång så får jag väl gå upp till mamma då o slänga mig i jacuzzin där.


Nu ska jag börja med frukosten, som vanligt så blir det havregrynsgröt.


Ha en fortsatt trevlig fredag!

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0