Onsdag

God morgon alla fina, idag fick jag gräva mig in i bilen kändes det som, nej inte riktigt så allvarligt. Men min bil är så pass låg att det blir som en plogbil och det fastnar så mycket snö under bilen, så har sparkat lite på pärlan, inte PÅ pärlan men under henne.


Igår red jag som vanligt och vem fick jag? Jo gamla stela Kazano. Det gick bättre än förra gången men det känns inte som ridning när man rider han, känns som att sitta på en käpphäst eller nåt, svårt att förklara. Björn & Tilda kom förbi och kollade, Tilda satt och ropade på mig från läktaren hehe sötnos.


Idag ska jag försöka vara i lgh hela kvällen eller så länge jag orkar. Jag tror att Sofie ska med och hjälpa mig att måla, vore guld värt i alla fall.


Imorgon jobbar jag till 10, sen ska jag plocka upp Mitra och då åker vi till Norrtälje/Kapellskär för att ta färjan över till Åland som går kl:12. När vi kommer fram till Åland ska vi bara av med bilen för att lasta den, sen på igen för att ta Färjan tillbaks, jag har ca 30 min på mig att göra detta, hoppas jag hinner. Annars är vi fast på Åland..
Vi kommer vara tillbaks i Norrtälje 17,30 då är det bara att åka till stallet, käka lite mat och sen rida. Vi har avslutning på torsdag.


På fredag är det som vanligt, upp och jobba 8-17 sen ska jag på tjej middag hos Ellie, ska bli trevligt.


På lördag blir det till att jobba i lgh hela dagen.


Söndag kommer jag vara i stallet hela dagen, vi har julshow så det är massa saker som ska fixas.

Idag har vi jul lunch, hoppas på mumsig mat.

Dags att börja fixa lite inför det, få till julstämningen lite.


KRAM



Kommentarer
Postat av: Cissi

Full fart på dig, gumman! Men vad ska du hämta på Åland? nyfiken som alltid ;)

Ha en bra vecka, hoppas vi ses snart igen! Kram

2009-12-16 @ 12:39:20
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Christan

Full rulle märker jag...

Duktig du är med lgh och fina bilder..

Myskramen

2009-12-16 @ 19:08:00
URL: http://christianbrandin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0