Jag ser det snöar..

Helt underbart med lite snö eller vad tycker ni? Imorse när jag gick ut med Stella så fick hon tokfnattet, förstå hur glad man blir när hunden blir så glad, svårt att beskriva, men är super roligt att se när hon studsar omkring i snön.


Igår efter jobbet så åkte jag och bror till K-Rauta för att möta upp Björne, när vi väl var på plats så skulle vi köpa nya renoveringsgipsskivor, vi behövde 3 st till + en massa lim, det är inte lite lim det går på såna där skivor.


Det börjar gå framåt i lgh och skönt är väl det, snart ska jag börja måla, första rummet till målning är nog sovrummet.

 

 

 

Idag ska Björne måla tak, vilken ängel va? I helgen hoppas jag att vi kan börja sätta upp köket som kom i 750 kartonger igår. Nej men köket vägde 600 kilo och det kom säkert 100 kartonger, så det blir en skoj helgsaktivitet. Någon som är sugen?

Nog om lgh, idag är det ridning och jag hoppas att jag får Oliwer som var halt sist, orkar inte rida på en gamma stel häst som Kazano, jag har redan ont i kroppen redan. Vet inte om det är sista tisdagen idag eller om vi rider den 22/12 också. På torsdag är det i alla fall sista specen ridningen och då ska vi hoppa, träna på omhoppningssvängar till dunka dunka musik, då vi kommer att rida så på julshowen på söndag den 20 dec.


Jag måste sätta ut de gamla vitvarorna på blocket nu, ha det så bra.


KRAM

 


Kommentarer
Postat av: Cissi

Bra kämpat ;) Tur du har B&B ;)

2009-12-15 @ 13:18:54
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0