IDOL

Vem vinner imorgon? Jag tror att Erik tar hem allt, men önskar att han blir 2:a så han kan göra egen musik som passar honom. Förut har det ju varit som så att den som kommer 2:a har alltid blivit större eftersom det inte blir låsta på ett speciellt skivkontrakt. Fast kanske är ändring nu.
2 skivor ska de göra, en IDOL skiva & en egen skiva.
Tydligen får de forma sina egna låtar på sin egen skiva, hmm då ändrar jag mig. Erik ska vinna!



Igår efter jobbet åkte jag till Kärrdal för att möta upp bror för att sen gå en promenad innan vi skulle möta upp Christer i min lgh. Vi gick ett varv och hittade en kärleksbänk, haha dit ska jag nog ta någon i sommar. Frågan är bara vem?

Vid 18,00 så kom Christer & Sofie till lgh, mamma jag & bror var redan där och rev lite väggar, det är kul att riva tycker jag, mindre roligt att åka och slänga allt.Christer gav mig en massa bra tips så nu vet jag nu vart jag ska börja, blir en massa shopping på fredag om jag hinner. Ska till stallet en sväng + att det är IDOL final.



Efter det så blev det full fart till Åkersberg hem till Fredrik där några kollegor var och hade glöggkväll. Gick superfort dit med den nya vägen.. Fredrik bor SUPER fint, är väldigt avundsjuk på honom, jag frågade om jag fick flytta in men fick inget konkret svar haha. Jag glömde helt bort att ta kort, kanske får några fler tillfällen sen. Om jag nu flyttar in hihi…


På väg hem från Fredrik, så försöket jag få till ett race med Staffan, men han verkade inte allt för pigg på det. Så jag vann haha.

 


KRAM

 

 


Kommentarer
Postat av: Cissi

Skippa ridning, TV för att bli klar istället vet ja haha Glöm inte ta kort, före och efter bilder är alltid kul!!! Kram

2009-12-10 @ 13:20:43
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0