Hej alla fina.

Efter jobbet igår åkte jag till min nya lägenhet med bror, jag fick lite lätt ångest när jag klev in då jag verkligen förstod hur mycket arbete det är, jag visste att jag behövde måla, tapetsera m.m. Men det är så mycket underarbete, så jag HOPPAS verkligen att Björnes vän kan hjälpa mig med att bredspackla. Han skulle tala med honom idag tror jag. Skulle hjälpa mig en hel del faktiskt. Det som är först ut på schemat är rivning, så förhoppningsvis så kan vi göra det snart, måste bara låna en bil som vi kan köra allt bråte med till tippen. Christian har en stor bil men den räcker tyvärr inte. Orkar inte åka flera ggr fram & tillbaks bara för att slänga ett kök.

Jag kommer att ta bilder på lägenheten under renoveringens tid, så kommer ni få se hur det går för mig. Jag hoppas att det inte tar mer än 5 veckor.

Ikväll ska jag hem till Sofies mamma på Partylite och jag vet exakt vad jag ska handla, kan hända att det blir mer om det finns några speciella erbjudanden.


Kl:21 så är det ridning som vanligt, idag är det dressyr på Calle…


Kram

 


Kommentarer
Postat av: Cissi

Spännande och se före och efter bilder! Och LYCKA TILL!!! KRAM

2009-12-03 @ 09:26:43
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0