Back in business

28 dec -09, det vill säga 4 dagar kvar till 2010. Jag hoppas på ett kanon år, vem gör inte det? Har så mycket som jag vill fixa till och hoppas på att det händer. Vänta och se.

Lite om lägenheten:
Sovrum, lill hallen, KLK är klara. När jag säger klara så menar jag att det är målat, listerna är på plats, lampor ska sättas upp idag. Sen så ska ELFA systemet in i KLK, sen så. Hehe men det är alltid något. Och GOLVET är lagt, blev underbart bra. Ska ta bilder senare idag så får ni se.

Hur var er JUL?  Min var super bra, vi (jag.mor,bror,Stella) var hos Lulu & Danne (faster) och hade det kanon. God mat, fina klappar och roliga spel.

Vad fick ni i julklapp?

Jag fick:
Bodyscrub av Tilda
Mateus tallrikar av mamma
Presentkort av mor & bror
Snösmycke av mamma
Strumpor
Tyglar av Mitra




Som ni ser så fick Stella mest julklappar

Efter julklappsöppningen och maten så var det lite pulkadags, Dan-Åke och bror min tog på sig för att slänga sig i snön. Jag har en film på när Dan-Åke ramlar, kolla in min facebook på videos så ser ni den.



 


KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0