2009-12-08

Stressigt idag som ni märker, har ens inte hunnit lägga in ett enda inlägg.


Ridning ikväll och sen hem till Elin och Alex för att hjälpa de med alla barnen, hehe alla är Emma och Samuel. Hanna är på julbord idag så hon ska få gotta sig lite medan vi hjälper henne med lillan.

Lite lgh prat, jag har inte kommit någonvart alls och det ger mig magsår, blir galen på det här. Känns som att det inte finns någon tid över för att fixa, men jag måste ju så. Vet bara inte när. Jag hoppas på att kunna vara där fre, lör & söndag! Så får jag nog något gjort eller vad säger ni?
Imorgon kommer i alla fall Sofies pappa förbi (hantverkare) så ska han ge mig lite tips till en början om vad jag ska göra för förarbete om han sen kan bredspackla eller vad vi nu ska göra. Hoppas på en förbättring snarast i alla fall så att jag kan se något ljus i denna mörka tunnel.


Kan fan inte sova om nätterna pga det här, är alltid så med mig.


Back to business


KRAM

 


Kommentarer
Postat av: Cissi

Gick det bra med barnen? ;) Lycka till med lgh:en!!! Kram

2009-12-09 @ 07:35:39
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0