Vilken start....

Måndag och jag är tillbaka på jobbet.. Och här är det kaos som vanligt. De anställer en vikarie som ska göra mitt jobb och om hon inte kan så har jag bett henne fråga de andra anställda. Men tror inte att saker och ting är gjorda… Det ligger 2 veckors arbete här. JÄTTE kul verkligen! Det är det värsta med att ta semester att det är sjukt hög stressfaktor när man väl kommer tillbaks. Men vad ska jag göra? Bara att bita ihop och se glad ut.


Inatt sov jag såååå dåligt. Jag låg & vred & vände på mig till klockan 03,00 och klockan skulle ringa 06,30. Blir ju inte allt för stressad så, NEJ DÅ hahaha…Jag har ju i princip vänt på dygnet totalt så nu måste jag komma in i mina rutiner igen. Jag tror också att jag ligger och tänker väldigt mycket nu. Jag har inte hittat någon lgh och jag börjar få lite LÄTT panik över det. Jag ska vara ute ur min om 2 månader. Kan tycka att det är långt kvar men vi är där när som..Så nu sitter jag på hemnet hela dagarna och bara väntar på att det ska ploppa upp lgh! Hoppas jag hittar en fin fin.

Imorgon ska jag rida igen och det kommer bli hur kul som helst. Hoppas jag får hästen jag hade för 3 veckor sen. Undra vad vi ska göra? Jag & Sofie pratade om det igår men kunde inte komma på vad vår lärare kommer att hitta på till oss. Bara att vänta & se.

 

Nej nu måste jag jobba liiiiiite till innan lunchen så jag får bort lite saker härifrån!

 

KRAM

 


Kommentarer
Postat av: Cissi

Stackare...inte så nödvändigt att ta in någon då :(

2009-08-31 @ 15:54:47
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0