Vilken dag

Helt underbart dag idag, vaknade imorse hemma hos mamma (fastnade där igår) gjorde mig en redig frukost (äggmacka) och sen åkte jag till stranden med Elin.. Där mötte vi upp Hanna, Sandra & Cici... Efter lite sol så ville tjejerna bada men jag & Cici strejka haha, det var lite kallt för vår smak tror jag nog... Jag väntar en vecka till för då får jag bada i medelhavet... Fyyy vad jag vill till Turkiet nu, vill inte jobba en vecka till jag vill åka NU!!! Kommer att bli sååå härligt, jag ska festa som aldrig förr haha + sola & bada en massa.. Det blir cocosolja i 2 veckor!!

Nu sitter jag hemma hos faster och väntar in middagen, kommer att bli så mumsigt!! Danne är en höjdare på mat och han misslyckas aldrig.. Hörde rykten om att vi kommer att få rökta räkor till snacks sen, kommer bli mumsigt...

Nu är det dax för förrätt, ha en super trevlig lördag kväll i det underbara vädret.

Kram på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0