Torsdag morgon

Jag var så trött imorse, ställde klockan på 06,30 men steg upp 07,10, hmm och jag ska gå hemifrån 07,30.. Jag kom hemifrån 07,43 och hann ändå till jobbet, bra jobbat av mig!!

Skönt att få en promenad på morgonen så att jag vaknar till lite.. Kände dock att mitt knä börjar spöka igen, det är förmodligen av ridningen. Om jag ska rida igen så är det nog en bra idé att linda knäet om det nu funkar.



Bror min köpte lägenhet igår, GRATTIS till honom... han får väl tillgång till den om 3 månader kan jag tänka mig + att han har 3 månaders uppsägnings tid på sin hyresrätt så det funkar ju jätte bra. Lgh ligger kanon och jag tror att den kommer att bli super när den är klar.



Jobbigt för mig nu bara när jag börjar få panik när jag inte hittar något, eller hittar gör jag men det blir så dyyyrt!!! SUCK. Jag får kolla varje dag när jag är i Turkiet och om jag hittar något så får mamma åka & kolla..



Nu är det dags för förberedning av frukosten.




Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0