Snart så..

Nu är det bara fredag kvar att jobba, sen har jag semester i 2 veckor, kommer bli så sjukt kul. Lördag 18,05 går planet mot Turkiet, lite sent kanske men skönt att komma fram mitt på natten när det inte är så attans varmt ute.. Nu längtar jag till solen, parasol drinken och all god mat!!
Jag kommer att försöka blogga därifrån, men kommer förmodligen inte att bli varje dag..

Min lille vän Sofie berättade en sak till mig imorse som jag blev super chokad över, hoppas du mår bra nu gumman och lämna ALLT det där bakom dig. Även om personen är underbar i normalt sett så verkar det väldigt läskigt.. Gud vet vad personen hade kunnat göra.. Fyyyyyy.......

Nu har jag bestämt mig att jag kommer att rida den här terminen, så nu ska rumpan & bena få sig ett träningspass en gång i veckan! SKOJ.... Nu är jag borta i 2 veckor, men jag kommer att börja rida den 1 sept igen!! Hoppas ni inte har gjort en massa saker så som jag inte fattar! haha...

Jag och packning är inte en bra kombination. Jag komemr förmodligen att slänga ner FÖR mycket kläder, men det är ju kul när man har en massa plagg att välja emellan. Men vill gärna inte ha övervikt när jag åker dit.. Hmm måste gå igenom allt säkert 3 ggr till innan jag stänger igen väskan inför lördag!!!

Nu börjar jag bli hungrig, vart är maten? Den måste jag förmodligen fixa själv haha!!!

KRAM!!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Tack för tanken sötnos! lovar att hålla mig borta från sånna människor, men svårt att veta vem o när de slår slint.. Tyvärr

2009-08-14 @ 10:22:12
URL: http://sojfis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0