Om 4&½ timme

Går planet, ska plocka upp Helen kl 15 sen bär det av mot arlanda! Vi måste hinna äta innan eftersom vi har inte tagit mat på planet, brukar ändå bara vara äcklig mat!!
Nu har jag packat ner allt och väskan väger 19 kilo. Heheh jag tror att det är en max vikt på 20 kilo man får ha med sig.
Men jag kommer förmodligen att lämna en hel del saker där faktiskt.

Igår kväll så brann en villa i mammas område (Töjnan). Det var Tobias & Monicas hus som brann ner, stackarna de var på semester och var på väg hem från Örebro och kom hem till dett brinnande hus, fyy vad orättvist det är. Hoppas verkligen att de löser sig för de!





Åkte förbi där imorse och brandmännen höll fortfarande på! Men förmodligen då med saneringen. Vet inte exakt när branden började igår, men kan tänka mig runt 18 tiden igår Fredag den 14 aug...

Nu ska jag gåt ut med Stella, sista promenad på 2 veckor.. kommer att sakna henne oherhört mycket.

Puss & Kram på er...

Kommentarer
Postat av: Eva Beauchamp

Ja, så hemskt....huset finns inte ens kvar nu...dom har rivit det, brandkåren alltså

2009-08-15 @ 18:15:17
Postat av: Faster Cissi

Hur har du det i Turkiet? Ingen uppdatering...Kram

2009-08-24 @ 10:50:20
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Eva Beauchamp

här va de dåligt med uppdatering....inte ett ord..

2009-08-25 @ 11:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0