Måndag kväll

Skönt att bara få sitta hemma i soffan och slappa. Idag har varit en trött dag för mig så det blir läggdags tidigt....

Efter jobbet så körde jag Sofie till Täby där hennes bil stod. Den har varit lite sönder men nu var den som ny igen, så vi åkte dit för att plocka ut den.
När vi åkte hem så funderade vi lite på middagsplaner och kom fram till att det var fettodags... PIZZA blev det och det är ju gott de 2 första slicerna sen blir det fööör mycket. Men självklart trycker jag i mig allt och sitter och mår illa nu haha. Jag får ta och gå av mig det sen när jag ska ut med Stella :-)

Bingo ringde idag och bjud med mig ut på fest i skärgården och det uppskattas jätte mycket men jag är så trött. Sov som sagt bara 3 timmar i natt och det räcker inte långt för mig, jag behöver min skönhetssömn! haha.. Men det lät inte helt fel, det hade båt, vattenscootrar och helikopter och grejer. Men det går väl flera tåg hoppas jag + att åka båt & vattenscooter nu verkar kallt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0