Jag berhöver er HJÄLP, tack...!!!!

 

Jag vill köpa bil men står nu mellan 2 bilar som jag tycker om...



Första bilen är en

Toyota Yaris T-sport som jag har hittat via blocket







Pris: 77,000

Mil: 2500

Nackdelar

Den finns att se i Skaraborg (37 mil bort)

De låter väldigt mycket när man kör på motorvägen (känns som den behöver en 6:e växel)

Den är rätt så liten (hoppas Stella får plats där bak)

Har många servicar att göra på den

Fördelar

Det är en T-sport, så den är rolig att köra

Den är bränslesnål

Den har gått väldigt få mil

Andra bilen är en

Toyota Corolla 1,6 Sol

Pris: 95,000

Mil: 5500

Nackdelar

6000 mila service ska göras och den är dyyyyyr

Fördelar

Den är bra storlek

Den är svart med tonade rutor (superfin)

Den finns i Sthlm

HUR ska jag göra?!??!!?

Corollan är säkert 1000 kr dyrare i månaden är yarisen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0