Hål i huvudet!?

Jag förstår mig verkligen inte på killar och hur det är funtade. När ni har tjej låt de andra tjejerna vara.

Sakerna ni killar säger till er tjejkompis kommer bara att sluta illa, tänk OM hon är kär i dig och tycker att det är jätte jobbigt när du sitter och säger saker som du ens inte menar eller så menar du de och är dum i huvudet. Om du inte kan vara bunden till en tjej så kanske det är dags att tänka om och leva ett singel liv. För när du väl har tjej så ska du vara nöjd med att äta pizza varje dag, man kan inte sluta tycka om det och vilja ha hamburgare en gång i veckan, MEN om saken är den att ni vill ha det så gör slut innan ni ska ut och ragga och såra någon!

Nog om detta!!!!!!

Igår var jag som sagt och kolla på lgh som var helt lovely, idag efter frukost ska jag sätta mig och ringa till min bank och kolla upp allt så jag kan slänga in ett bud!

Även om jag inte får lgh jag kollade på igår så är det bra att ha ett lånelöfte när jag är ute och letar lgh.

Idag 16,15 ska jag, Sofie och Cici åka och kolla på en lgh på Lomvägen, saken är den att det är Mickans gamla lgh som hon sålde för 4 år sen, nu är den totalrenoverad och super fin, så ska kolla på den!...



Glömde frukosten hemma, så jag måste ut på brödjakt!




10 dagar kvar till Turkiet..


Kommentarer
Postat av: Victoria

så jävla sant

2009-08-05 @ 09:25:06
URL: http://ohvicky.blogg.se/
Postat av: Hanna

Oj! vem gjorde dig så arg ;)

Håller tummarna om lånelöfte och fin fina lägenheten i Edsberg.. jag vill ju att de ska va fint när jag kommer och hälsar på :D

love

2009-08-05 @ 10:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0