Godmorgon

Vad skönt det var att sova imorse utan att någon klocka väckte än.. Helt underbart och jag har sovit som ett litet barn.

Igår gick jag, mamma och bror på Bio, vi såg Sommaren med Göran, hahahahahhahaha den var helt underbar. Den måste ni bara se. Jag satt och skratta i princip hela filmen, de var ett klipp då han skulle ut och rida och det såg kanske inte allt för smidigt ut. Tårarna bara spruta på mig hehe, helt underbart!

Idag ska vi tjejer hem till Mickan och fira hennes födelsedag. Först åker vi alla till vaxholm för att äta middag och dricka lite vin och bara ha det bra, sen bär det av mot stan!
Innan måste jag handla något att ta med mig att äta, får nog göra det med Maria + att hon gör grym marinad. Sen kanske man ska hitt på en liten present till Mickan också..

Ha en underbar dag alla fina

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0