God morgon

Ännu en underbar dag med fint väder, kanske fel dag i veckan men vad gör det? Jag åker ändå på lördag! Jag längtar verkligen.....

Just nu sitter jag i telefon och väntar på att få komma fram till Ving.. Jag ska kolla vad det kostar för min kusin att följa med till Turkiet om han nu får ledigt från jobbet och om det får plats på planet! PLATS fanns det och biljetten kostar 4330 kr så nu är det bara att tänka över detta Abbe (Welcome to Turkey)


Igår var en bra dag, jag och Sofie gick på 2 lgh visningar vid 12 rycket, sen åkte vi till stallet och kollade på alla nya hästar som de hade fått, vi ska ju rida imorgon för första gången på många år haha får se hur det kommer att gå... det blir säkert super skoj.

13,45 var det visning på en lgh som bror min har kollat på, så vi åkte dit för att se den live.. den var helt OK men köket behövde nog en liten puts tror jag nog..


På kvällen vart jag bjuden på middag hemma hos Elin & Alex, jag tog med mig Björne och åkte dit. Corinne och Simon var också där... Vi spelade kubb och åt melon och bara hade det bra i solen. Tyvärr så fick Björne ett jour jobb så han var tvungen att åka iväg i 2 timmar! Men han kom tillbaks lagom till middagen!

Grillat kött, potatis, sås & sallad, det gjorde du bra Alex, var kanon gott....







Efter middagen blev det efterrätt och det serverades vaniljglass & jordgubbar.. Inte helt fel...

Kom hem vid 22,30 tiden och somnade på en gång, var så seg igår så det var skönt att bara slockna...


Vi kör en dagens outfit idag tycker jag

Shorts - HM

Tröja - Ginatricot

Skor - Lacoste



Då sparkar vi igång den här dagen då.

Kram på er!!!


Kommentarer
Postat av: Eva Beauchamp

snygga skor...undra vems dom är...?...hihi

2009-08-10 @ 13:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0