Torsdag

God morgon

Idag är jag ledig, men Stella väckte mig vid 08.30 hehe så det var bara att gå upp, men skönt det så behöver man inte sova bort hela dagen.
Tänkte åka till mammas jobb idag och säga hej, vet inte om det är så mycket folk där men ändå.
Men vilket skit väder det är, är ju inte roligt alls. Men ska väl bli finare om jag inte minns fel.

Vad ska man göra ikväll då? Pratade med Tara igår och hon ville ta en drink i stan, får se om man orkar åka in.
Hur som helst så måste jag göra något åt mitt hår, det ser förtaskigt ut. Jordens utväxt som vanligt haha, men mitt hår växer som ogräs och det är inte alltid så kul eftersom jag måste fixa det hela hela tiden.

Nej nu ska jag börja fixa mig och ge mig av mot Rissne

KRAM

Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag tycker du ska färga ljusbrunt! ♥

2009-04-09 @ 16:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0