Torsdag kväll

Telefonen är hämtad och den fungerar, det är ju jätte bra haha. Så nu har jag min gamla fast nya telefon igen.
Bror kom hit på middag, men snart ska vi ut på långpromenad..

Sorry att jag ej kan skriva så mycket, har haft så mycket att göra på jobbet + att min blogg är spärrad på jobbet så måste skicka allt till mamma som hon sen får lägga in.
Jag var och provkörde en yaris som jag sa tidigare, och den var skoj att köra haha det var som en liten go cart. Men jag kommer bli av med körkortet i den så vi struntar i den bilen + att den var mindre inuti än vad jag kom ihåg.

Så nu letar jag vidare, får se vad det blir i slutändan.

Ska ut och gå nu på långis

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0