Tis + ons sen ledig 5 dagar

Ska bli skönt med påsk nu faktiskt och att få vara lite långledig var ju pricken över i.


Vad ska ni göra i påsk? Jag ska påsk bada min hund haha, på lördagen ska jag först till min kusin vars dotter Molly fyller 1 år, senare på kvällen ska vi till Lulu (faster) och äta en påsk middag, vi pratade om det imorse och jag sa att jag vill ha grillad mat haha var tydligen helt fel mat och äta på påsk, så får nöja mig med ägg och köttbullar då. Hoppas det är fint väder så man kan sitta ute en stund, de har så mysiga uteplatser både på fram och baksida.


Just nu sitter jag på jobbet och sorterar papper, känns som det är det enda jag gör på dagarna. Jobbar för tillfället med auktioner i tidningen villa ägaren, i utgåva nr 2 är det 21 auktioner och kan tänka mig att jag får in ca 30 bud på varje auktion per dag, så det är bara att räkna ihop själva hur mycket som skall sorteras och kollas. Men jag har att göra så det är alltid bra.


Den 16/4 är det afterwork med järngänget, vi är några stycken som ska träffas och äta och dricka lite vin. Har ni något förslag på restaurang? Den ska ligga i Stan men får inte vara allt för dyrt. Kom gärna med förslag, för jag är så dålig på restauranger inne i stan, man har ju sina stammis ställen men kanske ska ta och prova något nytt.


I morgon ska jag förmodligen in till studion och kolla på alla bilder som Bingo tog, om det är något att ha eller om han kan använda det till något. Har fått några bilder men alla e oretuscherade så inget ni får se än.


Nu måste jag fortsätta sortera papper, bara jag inte får en papercut, det är nog det värsta som finns tror jag haha uscha.....




Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Faros ;P mums ligger på söder.

2009-04-07 @ 14:05:19
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0