Morning

Igår var det jätte trevligt, var på Gabis restaurang på Nybrogatan, super god mat + en riktigt god efterrätt. Drack en massa vin medan alla andra drack öl. Det var väldigt trevligt i alla fall, men vi saknade några av ligan, men de som var där var Jag, Corinne, Anette, Naemi, Kalle, Per och Max.


Men jag pratade med Staffan igår och han tycker vi ska ha AW varje månad, då sa jag att jag inte orkar hålla i de tyglarna hela tiden, men han ska ta på sig det haha får se hur det går.


Idag har jag blivit medbjuden på AIK match, men får nog tacka nej. Min mor ska bort så jag ska vara med Stella. Har inte varit med henne på hela veckan eller helgen.


Sofie och ja ska ta en sväng till GBG vid lönehelgen tror jag, hon ska kolla på bilar där borta, så då tänkte vi stanna kvar över helgen och mysa lite med Mickis. Träffade ju ens inte henne nu när hon var hemma i Sthlm över helgen. 

Så då kanske det blir en liten utgång i Gbg och vem vet, kanske träffar på hunken haha..


Nu ska det jobbas



KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0