Middag hos mamma

Ååå vad gott det ska bli med Biffrydberg, en sådan enkel rätt men så naggande god. Sen ska jag gåt ill bögsgård och gå en långis med Stella, hitta lite fåglar som hon kan jaga och springa av sig på haha..
Är det något bra på TV ikväll? Lets dance är ju slut och det var ju det enda jag såg fram emot på fredag kvällar. Men idag börjar väl Talang? Får väl ge det en chans kanske. Om jag sitter bänkad i soffan så ska jag äta min häägen dazz glass som jag köpte igår. Dyrt skit men gott skit...

Annelie: The little Issue can we talk about later.. / puss

Nu ska jag hjälpa mamma med maten...

KRAM

Kommentarer
Postat av: Annelie

Ok! Hope it aint 2 bad 4 U! Puss

2009-04-04 @ 01:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0