Kaos Dag

Idag har varit en riktig kaos dag rent ut sagt, jag har haft såå mycket att göra på jobbet så jag har inte hunnit med allt ens, men jag orkar verkligen inte sitta kvar här efter klockan 17, så jag åker hem istället.


På fredag kommer jag få låna hem en bil över helgen, Jhonny (en kille på jobbet) hans bror ska köpa en av våra tjänstebilar, så han kommer & hämtar den på fredag & lämnar hans bil här som han ska sälja för en billig peng. Det finns ju självklart en skada på bilen som Björne ska ta & kolla på, så om han kan fixa den så kanske jag kan köpa den, får se.


Vad ska man göra idag då? Jag ville åka till min kusin, men mamma ska jobba över så jag har ingen bil förrän 19,30 ungefär & då känns det jobbigt att åka till Hässelby för en promenad, men man vet aldrig hur jag gör.


Jag är så sötsugen, men istället för att driva i mig godis så driver jag i mig russin istället, haha kanske inte är så bra det heller, men det känns nyttigare, (rätta mig om jag har fel) haha.


Nu ska jag börja packa ihop här & röra mig hemåt.


KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0