Fredag och strålande sol

Idag har jag varit på stan med Elin, var inte så jätte mycket folk ute faktiskt. skönt det eftersom jag övningskörde barnvagn haha och med mycket folk så skulle det nog att gått åt helsike.
Handlade bara en anisktsmask från Lusch eller vad det heter, har hört att de ska vara väldigt bra så den ska provas vid senare tillfälle.

Jag har hittat min bil på blocket, en toyota yaris turbo. Finns 40 st i Sverige och jag vill ha en av de. Men det e rätt så dyra faktiskt. Måste verkligen kolla över min ekonomi innan jag köper något. Men guuuud vad jag vill ha den. Har letat efter en sådan ett bra tag och igår kom den ut på blocket. Men jag bestämmer mig ju inte på 1 dag direkt så den kanske ens inte finns kvar när jag ska ta ett beslut.



Just nu grillas det ute på altan, första grillningen för i år, ska bli riktigt mumsigt. Sen vet jag inte vad som händer faktiskt. Cici slutar jobba klockan 21 och Vanessa har precis tvättat klart. Efter middagen ska jag i alla fall duscha Stella för imorn ska iväg på fest och då måste hunden lukta gott.

Nu måste hjälpa till lite med maten! Ha en fortsatt trevlig fredag!
KRAM

Kommentarer
Postat av: Annelie

Vart ska "lilla" Stella vara då? Köp kombi slipper du sabba baksätet på bilen! ;)

2009-04-12 @ 13:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0