Fan händer?

Vad är det som händer på DH, vadå en av hemma fruarna ska dö? hmmm undra vad som kommer att hända på den där campingen? Bara att vänta & se då.

Hade en jädrans massa att göra på jobbet idag, men bra det så tiden går framåt. Efter jobbet gick jag hem & städade hela lgh, så skönt när det är gjort.
Sen kom mamma över så gick vi en promenad med Stella & träffa en massa hundar i hundgården, hon tycker det e så roligt att leka med alla.. hoppas jag haha..
När vi kom hem till mig så hade mamma bakat en liten kaka som hon hade med sig, så det vart kaka & kaffe & te för mig. Det var mysigt.

Imorn e det onsdag & då är det Greys på TV, haha alltid kul att se fram emot morgondagen.

På tors kommer Cissi & Lisa hit på lite middag (köpesmat) haha & fika. Är alltid lika trevligt när de kommer hit.

Nu ska jag kolla klart på Christine & sen ropar sängen på mig, Godnatt

Kram

Kommentarer
Postat av: Cissi

Tycker jag med :D Vi ses imorrn! Kram

2009-04-22 @ 10:44:46
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0